Ir para conteúdo
  • Cadastre-se

Fotolivros do iPhoto


hupert

Posts Recomendados

  • Respostas 5
  • Criado
  • Última resposta

Top Postadores Neste Tópico

Você pode imprimir os Fotolivros do iPhoto só na gambiarra... Imprimindo em PDF e depois achando uma gráfica que imprima as páginas para você. Submarino, Fnac, etc... utilizam o D-Book para Windows, pena que não fica mac-like, mas também nunca imprimi pra ver se fica bom...

Estou para tentar fazer um pra mim também!

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Eu ja pensei mesmo em fazer um PDF (Post Script), ou seja, formato de impressao de greafica.

Alguem que tenha conhecimento de grafica poderia ajudar: será que funciona isso? Já que ele gera um PDF com formato de foto original

Aqui vai um email de resposta da Apple sobre a minha pergunta se eu poderia imprimir ou solicitar que eles me enviassem:

Dear Eduardo,

Thank you for your interest in Apple Photo Services. My name is Mark and I understand you are wanting to know if you can receive an iPhoto book delivered to Brazil, or where in Brazil you can have an iPhoto order printed.

I can certainly understand your inquiry. Please understand that you may use iPhoto to print books, cards, calendars, and you may print photos using a printer attached to your computer, but regrettably, residents of Brazil may not order photo products from Apple at this time.

Although I cannot comment on future expansion plans of Apple Photo Services, please rest assured that Apple is committed to bringing this service to people around the world.

For a list of countries in which Apple Photo Services is currently available, please visit:

http://www.apple.com/support/photoservices/ww

Please know that Apple recognizes that no one is better qualified to provide feedback about iPhoto than the people who use it. If you would like to possibly place orders in Brazil in the future; I encourage you to use the iPhoto Feedback page to submit your request, or any other comments you may have:

iPhoto Feedback

http://www.apple.com/feedback/iphoto.html

As part of submitting feedback, please read the Unsolicited Idea Submission Policy linked to the feedback page.

Thank you very much for your understanding, and I apologize for any inconvenience these restrictions may have caused. If you need further assistance, please let me know.

Sincerely,

Mark

Apple Photo Service Customer Support

http://www.apple.com/support/photoservices/ww/

Please Note: I work Tues. - Sat., 7 - 4, CST

Thank you for allowing me the opportunity to assist you. You may receive an AppleCare survey email; any feedback you provide would be greatly appreciated.

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

  • 4 semanas depois...
Você pode imprimir os Fotolivros do iPhoto só na gambiarra... Imprimindo em PDF e depois achando uma gráfica que imprima as páginas para você. Submarino, Fnac, etc... utilizam o D-Book para Windows, pena que não fica mac-like, mas também nunca imprimi pra ver se fica bom...

Estou para tentar fazer um pra mim também!

Tem o BookSmart do Flickr, só não sei se da para exportar em PDF, eu baixei ontem mas nem mexi ainda.

[]s

Link para o comentário
Compartilhar em outros sites

Participe do debate

Você pode postar agora e se registrar depois. Se você tem uma conta, entre agora para postar com ela.

Visitante
Responder este tópico…

×   Você colou conteúdo com formatação.   Remover formatação

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Limpar editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Quem Está Navegando   0 membros estão online

    • Nenhum usuário registrado visualizando esta página.



  • Estatísticas do Fórum

    • Total de Tópicos
      56.1k
    • Total de Posts
      465.4k
×
×
  • Criar Novo...